czwartek, 14 lutego 2013

[Użyj to!] z miłości do papieru gazetowego

W tym roku postawiłam na praktyczny prezent walentynkowy. Kupiłam wybrankowi mego serca książki. Do kompletu zrobiłam osobisty dodatek - zakładki.


Jako baza posłużyła mi kartka z gazety. Postanowiłam połączyć sztukę składania papieru z farbami i klejem. W sieci znajdziecie przeróżne instrukcje robienia zakładek origami. Mnie spodobała się ta wersja --->KLIK.


Kiedy już zakładka była złożona, podkleiłam ją trochę, żeby była bardziej trwała i dodałam kolor. Ostatecznie wyprodukowałam 3 sztuki różnej wielkości. Składałam je z kwadratów 10x10, 12x12 i 15x15 cm. Każda książka została zaopatrzona w inny kolor zakładki.


Miły akcent do prezentu, prawda?
To nie koniec walentynkowych inspiracji na dziś. Zaglądajcie do nas!

7 komentarzy:

  1. Gazety to mój ulubiony materiał ;) Dzięki za kolejne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, na pewno wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny sposób i zakładki bardzo orginalne, az sie chce poczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o prosze wyszło naprawdę ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki! chyba najlepszy walentynkowy patent, jaki widziałam:* ja bym się ucieszyła z takiego prezentu na 100%!

    OdpowiedzUsuń