poniedziałek, 17 czerwca 2013

[Złap to!] Tydzień kosmetyczny

Czegoś jeszcze w tym miesiącu nie było, prawda? No ba, pora na tydzień tematyczny! Tym razem walczymy z kosmetykami uzupełnionymi o różne upiększające akcesoria. Możecie więc przeszukiwać kosmetyczki, łazienki i toaletki. Prosimy jednak o użycie w pracach przynajmniej jednego kosmetyku lub jego opakowania.
A na początek zostawiamy Was z wesołą pracą Asi.
------------------------------

Myśląc o tygodniu kosmetycznym planowałam zdecydowanie co innego - miała być pasta do zębów i gąbka do makijażu. Kiedy jednak zabrałam się do tej pracy, koncepcja szybko się zmieniła. Zamiast tego użyłam farb i szczoteczki do rąk, by stworzyć kolorowe tło:


W ruch poszły też ścinki różnych papierów oraz eyeliner. Z kolei lakierem do paznokci pomalowałam strzałkę, która teraz pięknie się błyszczy :)





Zapraszamy Was gorąco do udziału w naszym tygodniu kosmetycznym. Nie będzie pewnie zaskoczeniem, gdy zdradzimy, że dla zwycięzcy mamy bardzo zachęcającą nagrodę. Tym razem zestaw złożony z dwóch nowych kolekcji sprezentował GoScrap.



Prace zgłaszajcie w InLinkzie pod postem. Zgłoszenia przyjmujemy do 30 czerwca.

7 komentarzy:

  1. O rajuśku :) fajny temat :) lecę do łazienki przejrzeć szafki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hah to ja sie wstrzelam w temat przez caly rok :)) lakiery do paznokci-bez nich nie umiem hihi piekny badzik :) tlo zawodowe!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nooooo już się nie możemy doczekać wszystkich prac! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna energetyczna praca! Czy można zrobić inna pracę niż LO?

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie, bo ja mam pracę na temat (specjalnie robioną na tę okazję) ale nie jest to LO.

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, że można! byle była to praca scrapowa :)

    OdpowiedzUsuń